10 Haziran 2010 Perşembe

Çok mutluyum

İyiki dostarım var.

Seminer dolayısıyla İzmirden gelen dostlarımla deniz kenarı,günbatımı,lezzetli bir yemek,bol kahkaha,sıcacık sohbet..İçimi ısıtan sözler samimiyetinden emin olduğum.

Varlıkları bana güç veriyor ve bu dostluklara sahip olduğum için kendimle gurur duymamı sağlıyor.

Biliyorum ki yıllar geçtikçe benim dostlarım..

Biliyorum ki hata yapmamam için tetikteler..

Biliyorum ki hata yapsam da yanımdalar..

Bazen işime gelmeyen en acımasız eleştrileri yapsalarda onlar benim dostlarım..

4 yorum:

  1. Hele de dostluğu bilmeyen insanların arasında yaşamak zorunda kalınca, dostlar daha çok özleniyor :(

    dostlarımıza...

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu ki mesafeler dostlukları azaltamıyor ruhum..

    YanıtlaSil
  3. ah izmir'i ne kadar çok özledimmm :(

    hem izmir'i hem de oradaki dostlarımı :(

    ama ne güzel ki siz 2sine de aynı anda sahipsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. )) merhaba cherry
    iki şehirde farklı güzel.Ama en önemlisi nerde mutlu olduğumuz sanırım..
    Dostlarımız mesafelere rağmen zaten bizimle...

    YanıtlaSil